Garantii si Service

Toate Bunurile comercializate de catre All4ventilation beneficiaza de conditii de garantie comerciala si garantie legala de conformitate potrivit OUG 34/2014 articolul 4, punctul 1, litera e si Legea nr. 449/2003 articolele 5-18, si a politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatul de garantie se regaseste in cutia produsului si declaratia de conformitate este emisa de catre ALL4VENTILATION S.R.L. Daca se constata lipsa certificatului de garantie al Bunului, acest lucru trebuie semnalat Vanzatorului cat mai repede cu putina pe adresa: office@all4ventilation.ro specificand numele pe care a fost facuta comanda si produsul pentru care lipseste.

Clientul beneficiaza de serviciul de Garantie in baza facturii fiscale emise de Vanzator.

Pe toata perioada garantiei Clientul beneficiaza de transport gratuit, insemnand preluare si returnare produs.

Serviciul de transport gratuit nu se aplica produselor care au iesit din perioada de garantie sau celor care sunt reclamate ca fiind defecte in urma utilizarii neadecvate si/sau neconform cu specificatiile tehnice aduse la cunostina Clientului prin manual tehnic al produsului.

 

Perioada de garantie comerciala:

Produsele comercializate au o perioada de garantie cuprinsa intre 12-24 de luni dupa cum urmeaza:

- produsele marca Vortice 24 de luni

- produsele marca Airstream 24 de luni

- produsele marca Teknogen 12 luni

- produsele marca Sisteven 12 luni

 

Pasii in serviciul de Garantie

- informare Vanzator despre intentia de a folosi Garantia prin adresarea pe e-mail la: office@all4ventilation.ro

- atasare poza sau copie scanata a facturii fiscale cu care a fost achizitionat produsul pentru care se solicita reparatia

- la primirea solicitarii pe mail, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un specialist All4Ventilation

- expedierea produsului, pe cheltuiala Vanzatorului daca produsul este inca in garantie, la sediul All4Ventilation cu recomandarea de a fi ambalat in cutia originala pentru transport in conditii optime si pentru a evita deteriorarea acestuia in timpul transportului

- produsul trebuie insotit de factura fiscala si de certificatul de garantie in original

 

Proces serviciu de Garantie

- informare cu privire la diagnosticul produsului si masurile de reparatie ce vor fi aplicate

- informare despre durata de timp necesara. Termenul maxim de reparare/solutionare a produselor aflate in service este de 15 zile lucratoare de la receptia produsului.

- masurile aplicate pot fi: reparatie, inlocuire partiala sau totala, restituire bani in situatia in care nu exista alta modalitate de readucere produs la starea de functionare normala.

- dupa readucerea produsului la starea de functionare normala acesta va fi trimis inapoi prin curier, livrare gratuita, cu un termen de livrare cuprins intre 24-48 de ore, sau poate fi ridicat direct de la sediul All4Ventilation.

 

Ne rezervam dreptul:

- de a refuza coletele trimise pentru garantie fara completarea formularului de servicii garantie

- de a nu raspunde pentru coletele trimise prin alt curier in afara celui agreat de Vanzator

- de a nu raspunde pentru produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare, in cazul in care nu sunt trimise in ambalajul original

- de a refuza acordarea serviciului de garantie produselor folosite necorespunzator si neconform cu recomandarile producatorului